SWOT 2.0
samen besluiten, betere strategie!
Met gepaste trots informeren we ons netwerk van gewaardeerde klanten, relaties en partners de aankondiging van ons boek “De SWOT-analyse 2.0”. Na 1,5 jaar schrijven, discussies op inhoud, schrijven, ophalen praktijkvoorbeeld, schrijven, selecteren uitgever, overleg met redactie (her)schrijven.. ligt nu voor ons het manuscript wat deze maand naar de drukker gaat en vanaf september verkrijgbaar online en boekhandels. Een fantastische ervaring op inhoud, waarde en beleving samen gerealiseerd, Dick Lokhorst, Simonne Vermeylen en Gerke van Zalk.
Meer dan 10.000 vlieguren ervaring, nu vastgelegd in dit boek. Aan de hand van praktische voorbeelden langs alle stappen van een effectieve SWOT-analyse. Van het benoemen van de strengths, weaknesses, opportunities en threaths, via het invullen van de confrontatiematrix, tot een interactief besluitvormingsproces. De SWOT-app bij het boek geeft iedere deelnemer aan de strategiesessie een stem in het debat. Zo wordt werken aan strategie boeiend en inspirerend. Dit boek is een essentiële gids voor leiders en veranderaars die met draagvlak de strategische doelen van hun organisatie willen behalen.
Dank aan Freek Talsma en Paul de Kuyper van Boom Uitgevers voor het uitgeven en de redactie.
Ik ga bestellen